lördag 25 september 2010

Längesedan

Efter att min stora fina Mac lade av totalt har jag fått låna sonens minidator. Så tacksam för detta, men musten gick nästan ur mig när haveriet inträffade.Nåväl, tills jag får sparat till en ny Mac så duger detta ändå. Regnet det bara öser ner idag ,så det fick bli bullbak.För att späda på tekniska problem, så säer Telia på min mobil att jag överskridit dataöverföringen denna månaden,och jag fattar inte vad det betyder,så imorgon blir det ett besök på Telia affären.Men innan meddelandet från Telia kom så fick jag fram dotterns blogg och även min egen.Jag kollar bloggen och fb det första jag gör på morgonen,så mobilen är nästan lika viktig som datorn. Men nu räcker det för idag. Dags för Aktuellt,kaffe och bulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar