lördag 30 maj 2009
Hammarkullen
Hammarkullekarnevalen 2009. Varmt och en och en halv timme försenat kom dom änyligen, och det var lika fantastiskt som vanligt!
onsdag 13 maj 2009
Omändringar
jag gillar att möblera om ,flytta en grej här och en grej där. men eftersom vi har stora bokhyllor ,soffgrupp en stor tung chiffonje plus ett piano ,så är det inte en chans att ändra så mycket i vardagsrummet. Nu när jag vistas mest på min uteplats så löser det sig ändå, för där kan jag flytta stolar ,stenar och växterna inbillar jag mig mår jättebra när dom får flytta runt lite. Jag har fyra st. stora betongkrukor, tunga, men dom dansar runt ganska ordentligt kan jag lova. men nu är det dags för en liten promenad och kolla in naturens växter. Må väl alla.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)